Måndag.

Hejjj allesammans!

Jag hatar verkligen måndagar, usch säger jag bara..
Jag kom precis hem ifrån skolan, skönt att komma hem nu istället för halv 5. underbart skönt.
Jag har faktiskt vart och köpt en fin blomma till micke, schyy. En överasskning tills han kommer hem. För vet ni varför? Vi har vart tillsammans i 7 månader idag, men det känns länge eftersom att vi har träffats i snart ett år, jädra fort det har gått när man tänker så.. Och vi har bott här i snart ett halvår?! herregud..

Jag ska diska och fixa lite i sovrummet hade jag tänkt innan micke kommer hem, så att det blir jätte mysigt här.
Ska lägga fram kycklingfiléerna som finns i frysen också, hade tänkt göra en thaiwok, med kyckling och nudlar och grönsaker. Mumma..


Visst är jag sööööt?


Åh, gud.. VÄRSTA jag sett. inte så stor skillnad va? hahahhaha




Kolla frillan och örat? hahaha


HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA.

aah.. man har ju dock lite tråkigt ibland.. Om ingen garva åt dom här bilderna? då har man fan ingen humor! JAG DÖR!!!





Kommentarer
amandamathilda

Den sista bilden gjorde nog min dag !! :D



Blogg: http://amandamathildas.blogg.se/
2011-02-07 @ 15:37:04
sarah

Hahahah så snygg du kan vara! :S

hihi (a) sorry! <3



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2011-02-07 @ 17:14:23
Anonym

Vart har du köpt tröjan??



2011-02-08 @ 08:38:58
Anonym

Hade du inte en annan kille för typ ett år sedan? efter du skrev att ni har träffast ett år nu typ? ni måste blivit tillsammans nästan direkt efter, gjorde du eller han slut då?



2011-02-08 @ 20:22:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback