Fredag baby!

Nu är det äääääntligen fredag och jag önskade att man var 18 och kunde gå ut idag, är feting taggad på det. Men mina kära vänner är så jääääädra tråkiga som ska vara hemma och toffla idag och inte vill leka med mig eller med alkoholen, så jag får la görat själv dåå.. Får fråga min käre man (hustru) om man får följa med på deras grabbkväll, usch det kan man ju inte.. Det vill dom ju inte. Men man får väl fråga det, annars ska jag sitta hemma själv med alkoholen jag. Nu blir det jobbet sen hem och städa och se vem som orkar ha med mig ikväll släpandes! :) TJA!




Sminkar mig på salongen, som vanligt..




Kommentarer
emilie

du och jag kan missbruka lite alkohol imorgon ist :):)



Blogg: http://emiliejosefssons.blogg.se/
2011-01-21 @ 09:54:35
din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratta? Jo men självklart, vem gillar inte de ju. Kolla då in min blogg & skratta ifall du gillar min humor. :)



Blogg: http://skrattfeber.blogg.se/
2011-01-21 @ 10:06:59
Natalie

Hejsan, jag undrar vart du har köpt den där mössan, grymt fin! ;)



2011-01-22 @ 20:38:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback