Söndag!

IDag så fyllde Maja sötnos 5 år, så vi åkte då till min syster och firade henne och åt en massa kakor och tårta. Roligt att träffa dem eftersom att dom kom hem från Thailand i Fredags. Både jag och micke fick en massa fina grejer av dem, ska visa sen vad vi fick. Underbart.

Sen åkte vi till Rimbo till Mickes mamma och sa hej bara, sen följde hon och sin karl med till norrtälje för att dom skulle ta med mickes bil hem för att låna den eftersom att han ändå har firma bilen.
Sen så kom Martin, Kajsa och sarah hit, och jag satte i hår på Kajsa som jag också ska visa snart, och jag satte i lite mer hår på sarah också.

Här kommer bilder från bilen idag. Lite ego man är!


















Kommentarer
sanna

du e asfin i håret, :D



Blogg: http://sannaeh.blogg.se/
2011-01-26 @ 12:27:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback