Mobilblogg-bussen

Hallå Hallå. Usch, jag Har sån ångest.. Jag är påväg till skolan nu, jag försov mig. Fan, hatar det verkligen. Vaknade när vi började liksom. Men men..sånt händer. Men inte kul när man har viktiga dagar och grupparbeten, påverkar ju andra då oxå. Usch.. Men men. Igår blev de inte mycket gjort för mig och micke hemma heller. Så vi måste ta tag i det idag när han inte ska träna, men jag ska sätta i hår på bettan, inte perfekta dagen precis, men men. Hoppas det går fort så vi kan fortsätta sen :) måste köra ut lite grejer till malsta som jag inte orkar Ha hemma oxå. Usch, mycket att göra. Det borde vara 24 timmar till om dygnet. :) Puss & kram

Kommentarer
Anonym

Vad är det ni ska göra hemma? städa eller göra om allt? :).



2011-03-23 @ 12:55:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback