Söndag!

Hallå alla, bakis idag? Jo, tack!

haha, så går det.. Har ni ställt om klockan till sommartid? skönt med sommartid nu, dock inte lika kul att man förlorar en timme på det. men men.. Jag vaknade liksom kl 7 imorse (gammla tiden) och var klaaarvaken, låg vaken i typ en timme eller någe. Men sen somnade jag om och sov till 11.. då kändes det som att jag först hade vaknat 11 och sen sov till 16 eller någe. haha sjukt..

Gårdagen blev lyckad trots allt.. Jag drog på poolpartyt med sebbe och jocke. Det funkade helt enkelt, glömde helt bort att ta bilder, fel av mig. Sen drog jag vidare på en hemmafest där micke och hans polare var som också var kul. Men sen helt plötsligt blev det bråttom hem för mig och micke, haha. Så vi tog en taxi hem!
Idag mår jag som jag förtjänar antar jag!?




Kommentarer
Anonym

Hej. gör du hårförlängningar, och hur mycket kostar det?



2011-03-27 @ 18:41:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback