Svar från frågestunden.

Gud vad roligt med så mycket frågor, hoppas ni får svar på det ni vill, ska försöka så gott jag kan :)

1.
har du fler piercingar än i näsan och i tungan? :)
Svar: Ja, det har jag. I naveln och i tragus :)

2. Tror du på tomten? :)
Svar: Haha, Sarah din mupp. Nej det gör jag inte :) puss påre!

3. Har du fortfarande kontakt med din gamla pojkvän? :) och har han hittat någon ny? :D hihi nyfiken!
Svar: Nej, det har jag inte. Det har jag ingen aning om, har han säkert :)

4.Vilka metoder kan du sätta i löshår med? Vilken metod tycker du är bäst? :)kram!
Svar: Jag kan bara sätta i med keratinwax än så länge :) och det är det jag tycker är bäst, eller som verkar bäst!



5. Har du löshår i nu? Isf hur långt är ditt riktiga hår? :) Kramar
Svar: Ja, det har jag. Ungefär precis under brösten eller någonting sånt :)



6.hur mycket tjänar du på bloggen?
Svar: Ingenting, inget som jag fått ännu iaf :)

7. gillar du 2an?
Svar: Det får du tyvärr klura på själv ;)

8. kan man få din msn? :P haha kom inte på någon bättre fråga <3
Svar: Det beror på vem som vill ha den :)

9. Vilken insekt skulle du vilja vara om du måste välja? Och hur stor är din stortå? :)
Svar: haha Sarah din mupp.. Jag vet faktiskt inte, en nyckelpiga kanske :) Den är rätt stor faktiskt, och intilligent ;) haha.

10. Älskar du fortfarande ditt hår eller börjar du redan tröttna? Och varför är du så snygg? PUSS
Svar: Jag älskar inte mitt hår, men jag älskar att vara rödhårig, om det var det du menade :) Det får du fråga mina päron om, haha nejdå. Varför är du så snygg gumman? :)

11. Hej snyggo! Kör på din frågestund :) ..Jag vill ha likadana leggings som dig, leopard. Vad har du köpt dom :)Och sen.. hm.. Fixa mitt hår kanske?
Svar: Jag har köpt dom på H&M Divaded :) Självklart kan jag göra det ;) Bara höra av dig snygging ;)



12. Ser du ner på tjocka människor?
Svar: Kan jag inte direkt påstå, förstår bara inte varför inte vissa gör någonting åt det bara. :)

13. Vad tycker du om homosexuella och bisexuella?
Svar: Jag gillar dom, dom är balla haha :D vill ha en bög som bästavän. Nej men har verkligen ingenting emot dom, jag älskar dom!

14. Hur många sexställningar har du provat?
Svar: Haha, ingen aning. Många antar jag!

15. Vilken är din favorit? ;)
Svar: Det håller jag för mig själv ;) Men kan säga att jag tror nog att det är många tjejer och killars favorit.

16. Vad säger du till dig själv för att peppa dig själv?
Svar: Oj, jag vet inte typ "Du klarar det här" osv..

17. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :) vad är det mest romantiska han gjort? Har ni funderat på att förlova er? :D Puss
Svar: Vi har vart tillsammans i 8 månader ungefär. Hmm.. Det är mycket, t.ex. när han sa att han älskade mig första gången, då låg han på marken och hade precis brytit benet så han hade jätte ont så kollar han på mig och sa "Jag älskar dig" Eller när han helt plötsligt kom hem med en bukett med rosor :) Njae, det kan jag inte direkt påstå, snacket har väl kommit upp någongång för längesen, men nä :)



18. hur gammal var du när du förlorade oskulden? Vart shoppar du mest kläder?
Svar: För ung helt enkelt :P Jag shoppar mest på Gina tricot och new yorker osv..

19. Hur mycket väger du?
Svar: Jag vet inte just nu. Men sist var det 49-50 precis. Ligger nog på samma nu också :P

20. Röker du?
Svar: Japp, som en skorsten :D haha, nejdå. Men händer.

21. Är du fixerad av din vikt och ditt utseende?
Svar: Inte direkt överdrivet skulle jag säga, men lika mycket som alla andra är, jag bryr mig ändå, fast jag skiter i det oftast hur jag ser ut på vardagar å så, brukar inte vara så noga då. Men normalt :)

22. Vad använder du för typ av preventivmedel?
Svar: Ingenting faktiskt, men använde p-piller i flera år sen testade jag p-ring ett litet tag, men ingenting nu, har inte gjort det snart i ett år. :)

23. Hur lång är du?
Svar: jag är 162 cm :)

Så, det var alla frågor. Hoppas ni blev nöjda nu :D





Kommentarer
Angelica

Hann inte fråga så gör ett försök nu. Du är grymt söt, kan du inte lägga ut bilder på när du provar underkläderna också så man får se dom på? Skönaste sexposition? Bröststorlek? Tack! Puss angelica



2011-03-09 @ 23:39:23
moa

jamen vad bra! för jag älskar din, så då kan vi byta? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Blogg: http://discoboogie.blogg.se/
2011-03-10 @ 03:34:32
sofia

Jag kan svara då den angående ditt ex, med tanke på att jag är hans barndomsvän (om det är Martin ni menar)... :D Han har ny tjej, sedan en tid tillbaka.

Va kul att du fick så många frågor gumman, tack för bra svar!! :D Kram



Blogg: http://sofiafurostam.blogg.se/
2011-03-10 @ 10:45:04
Anonym

Hej! Hur kan du våga han sex utan priventivmedel? Blir du inte orolig över att du kan bli gravid? :) kram



2011-03-10 @ 17:22:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback