20 Februari

image181Igår var jag med klassen i sthlm. Vi var på Judiska museét. Det sög
men ändå. När vi kom hem igen så gick jag en liten stund på stan
och köpte lite underkläder på H&M kan ju vara bra. Hade lite rabatt
kuponger med mig så det vart lite billigare. Sen gick jag upp till Sussie på Nivå och fixade en prao plats. Inga problem. Sen när jag äntligen kommer hem så sätter jag mig vid datan och slappar, då ringer Martin och säger att jag ska komma till hans famor för han är där. För vi ska tydligen träna judo där på kvällen tillsammans, herregud tänkte jag. Vist jag hade ju lovat honom att vara med någon gång för jätte länge sen, så det var väl dags nu ialf. Men jag gjorde det ialf. Det gick mycket bättre än vad jag trodde. Och var faktsigt jätte roligt. Jag var tydligen mycket duktig enligt Martin. Men om jag ska vara ärlig så är jag stolt över mig själv 8). Idag har jag bara vart i skolan och inte gjort något speciellt alls. Jag ska plugga lite senare, och ta en varm dusch tror jag, för jag har frysigt hela dagen. Nu har mina syster döttrar kommigt Linnea & Ida. Så jag ska väl upp och fika lite med dom. Och sen är mitt rum färdig målat :) det vart jätte fint. nu väntar jag bara på tapeten.


Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback