Lång fredagen 21 Mars

Nu sitter jag här framför datan och väntar på att min potatis ska bli klar, jag håller på att laga mat, bacon med potatis, haha ;)
Martin kommer väl lite senare, vi ska ha grill kväll nu ialf, tror jag. haha. Man vet ju aldrig med honom han kan ju ändra sig i sista sekunden. Menmen.. får se vilka som kommer hit då :)
Pusspuss




Först vill jag bara säga
ett stort grattis till älsklings
Lina som blir 16 år idag!

image314
Elin satt och gjorde denna idag när jag far om kring här i huset och städade lite och hämtade ved osv.
Hon är för söt, den där sommaren var verkligen den bästa & då menar jag verkligen den bästa, Jag älskar dig elin! <3
Igår så sov Elin här hos mig. Vi hade det skoj. Vi kollade på Greas och svullade såklart godis & chips, hihi.
Vi gick och la oss ganska tidigt, vi vart lite trötta när vi låg där i sängen, men vi ville inte sova och ville inte vara trötta så elin går upp till köket för hon var hungrig då hänkade jag på jag var också hungrig, då var kanske klockan halv 1 på natten. Så jag ställer mig och steker ägg och äter hönekaka och allting. Vi hade det roligt, vi vart ju pigga ialf som vi ville.
Idag kommer Martin, vi kanske ska ha en liten grillkväll men det är inte säkert, har inte snackat med honom, jag vet inte riktigt när han kommer, menmen.. ska väl hoppa in i duschen snart, elin duschar just nu, men nu är det min tur ;)
Pusspuss <33

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback