List jävel!

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 20 typ
Hur gammal var ditt yngsta hångel ? kommer inte ihåg. 13 kanske, men då var jag 12 själv så!
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? två
Vad tycker du om kärlek? underbart på ett sätt, men kan vara förjävligt också!
Har du flashat/strippat nångång? Nej.
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Ja, jag har fått svårt med det nu!
När kysste/hånglade du med någon sist? I lördags
Ångrar du det? vet inte. kanske inte!
Är du singel? Japp
När fick du senast en komplimang? Igår, kanske!
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Aldrig!
Hånglat med nån riktigt ful: det vet jag inte, nej det har jag nog inte!
Hånglat med fler än 50 pers: Haha neeeej!
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Kanske inte fler, eller jag vet inte, tror det!
Gjort något riktigt dumt: Ja verkligen!
Gjort något du verkligen ångrar: Ja det har jag verlkigen
Varit nykter på nyårsafton: Haha ja?
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Ja.
Blivit polisanmäld: Ja.
Fått din mamma att gråta: Ja.
Skämts över dina föräldrar: Haha ja det ska man inte prata om
Skämts över dig själv: Jo
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän: jo det kan man säga.
Tar du droger: Nej
Dricker du: Ibland.
Vilka kläder sover du i: T-shirt och troser
Varit kär: Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja, men redan vart tsm med personen.
Är du ensam nu: Ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag själv
Såg dig gråta: Oj, det kommer jag inte ihåg, Alicia kanske.
Fick dig att gråta: Det kommer jag inte ihåg.
Du delade en drink med: Kommer inte ihåg!
Du gick på bio med: Elin.
Skällde på dig: Elin :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Nej, tror inte det?
Köpt någonting: Jo
Sjungit: Sjunger alltid.
Saknat någon? Ja

HAR JAG?
Digitalkamera: Ja, Fast den är rätt så platt haha.
Telefon på rummet: Ja.
Egen dator: Ja.
Könssjukdom: Neeeej ;s
Husdjur: Ja.
Bra kompisar: Ja självklart, Elin, Alicia & Sarah mina älsklingar
Tar du receptbelagda mediciner: Japp

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback