090405

Idag är det ett år sen jag och Alicia var på hemma match premiären för djurgården, riktigt nice dag kommer jag ihåg att det var. Lägger upp en bild på hur vi såg ut då. hehe..

Igår åkte jag, blomman & bubblan in till sthlm och kollade på bio, det blev fast & furious. Riktigt bra var den faktiskt.
Vi tjockade i oss allt, popcorn, chips, STOR cola, haha fan vad gott, blev donken efteråt. Sen åkte vi till norrtälje på världens torraste fest, drog hem till sarah och hämtade hennes moppe och drog upp till statiol där vi käkade, mathilda och saga komförbi och surkärringen i kassan kan ju se till och ge rätt macka till RÄTT person nästa gång istället så inte en massa blir sura på sarah, ja juste.... Sen drog vi och träffade Manne och några, sen drog sarah och alicia hem och jag drog till solbacka igen för att träffa micke, riktigt trevligt var det, bara så jäääävla kallt, haha stackarn hade inga skor eller jacka haha. Men vi var fan ute i 3-4 timmar, visste jag inte, gicks å fort. haha. sen åkte jag hem! :D


Kommentarer
Anonym

Micke vem? :)



2009-04-05 @ 15:59:04
Spejje

Men va fan den filmen vill ju jag också se. ni skulle ju kolla på shopiohilic historien ju :P



2009-04-05 @ 18:10:34
mia

Svar anonym: skriv ditt namn.. Micke Engberg!

svar ejje: Haha ja, men det blev ändrat :) så jävla bra den var se den:D



Blogg: http://miazetterstrom.blogg.se/
2009-04-06 @ 23:23:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback