Fredagkväll

Förlåt allihopa för dålig uppdatering. Men jag ska försöka få en ändring på det i helgen nu.
Patrick kommer inte hit ikväll heller, han är sjuk som satan och har fått sytt i fingret dels å en massa, stackars älskling.
Idag har jag jobabt, det var jobbigt fast har dålig fantasi på vad jag ska göra om dagarna också. men har vart rå trött idag med. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Ska iaf vara med Elin och kanske Emma. Det är folkets hus ikväll också, men jag pallar inte det på ett sätt. Får se... har inte så mycket pengar heller till det dels.


Kommentarer
regiii

Yey me like ;) men bättre kan du väl?? vad göru vad händer? jag har tråkigt



Blogg: http://ginise.blogg.se/
2009-12-04 @ 18:13:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback