20 Januari

Hallåhejsan! 

Idag har jag vart i skolan, jag åkte in till Norrtälje imorse för vi skulle bada alla tjejer i 9an. Vi skulle öva på livräddning och shit. Det gick bra men det var rätt tråkigt haha. Skönt att slippa skolan bara så gör man vad som helst. Vi hade elevensval sista lektionen också, så jag och sarah skulle gå en kvart tidigare vi egentligen slutade och ta bussen in till norrtälje. Vi typ springer till bussen men så åker bussen förbi oss, fan alltså. Men Mamma kom och hämta oss :) för annars skulle vi få vänta på 1 timme på nädta buss och jag skulle till frissan, Jaaaaa precis FRISSAN, jag har tagit ut mitt löshår, så jävla fuckning skönt alltså. Sen har jag färgat hela håret svart och klippt mig :) riktigt nöjd och skönt, lite kort känns det såklart herregud ja. haha.



you´re like a drug to me.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback