29 Januari

Hallå allihopa. Igår kväll så sov Alicia hos mig, för att mamma och pappa var på kryssning, det var riktigt skoj, vi lagade mat, stuvade macaroner och falukorv, ja, jag vet alicia att makaronerna blev torra du behöver inte säga det en gång till, haha nejdå. Elin kom hit ett tag också, vi hade skoj allihopa, vi poppade popcorn och kollade på stomp the yard, den var rååååå bra, SE DEN. ni som tycker om dans vill säga. Eftersom att jag dansar själv så älskade jag det. När elin hade gått så fortsatte vi och kolla på en till film, men jag såg bara början för jag var tvungen att fixa tills idag. Sen kom mange och hans kompisar för att säga hej till alicia, ja, jag är mobbad.

Idag hade alicia sovmorgon så jag fick gå upp, dog alltså. ville inte. Sen i skolan har jag vart dööööd bara, men skoldagen gick fort faktiskt. Sen åkte jag hem och elin var här ett tag, vi åt glass och kollade på sex and the city. Sen kom mamma och pappa hem dom hade med sig alla som dom hade vart med där också, herregud. Mia, robert, bror, sussie, sussies föräldrar, jisses vilket kackel. Bror min var inte direkt i den nyktraste formen hahaha, stackars dig. Sen åkte jag in med alicia båda skulle träna, hon tränade handboll och jag gymmade, riktigt nice var det. Har suttit i bastun med inpackning i håret och allt, så nu mår jag bra, är galet trött, ska sova nu :) så är jag pigg tills imorgon. vad händer för er i helgen? Det blir dels en Menne helg för mig :) hihi.
puss påer. bilder kommer på mig från igår..




Kommentarer
sara

är avis på ditt hår :(



Blogg: http://saraseera.blogg.se/
2009-01-30 @ 15:57:42
sofia

jätte fint år gu har, vill oxå ha det:) det nedre fotot va as fiint.



Blogg: http://sofiafurostam.blogg.se/
2009-01-30 @ 17:07:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback