Godmorgon.

Jag hade 101 besökare igår. Länge sen jag hade över 99 besökare. Har hela tiden vart på gränsen, har haft över 99 en gång och då hade jagv 150 men det var ett tag sen. Jag har sovit gudomligt i natt. Jag ska snart åka in till bussen och sitta på bussen och försöka läsa så mycket som möjligt i Twilight boken, det var rätt länge sen jag läste i den.
Äntligen har vi frisör nu igen. Och sen efter skolan ska jag och Mamma in till Täby C och kolla på jacka till mig och jag hoppas verkligen att jag hittar någon som jag älskar :)

Kofta - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Jeans - Nudie


Kommentarer
Carro

Varför ser det ut som om att du har redigerat dina ben till smalare? det behövs ju knappast så förstår inte meningen med det om du nu gjort det...



bra blogg annars!



2009-11-16 @ 19:53:14
Anonym

va de längesen du köpte koftan på gina?



2009-11-22 @ 16:43:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback