Söndag

Förlåt för dålig uppdatering, men jag mår inge bra idag, säger bara Vila i frid Moster <3 :'(

Igår så var jag somsagt hos patrick och åt middag, sen så somnade vi en stund framför tv;n och sen var det dags att hämta hans bror ute i Svanberga halv 1. Imorse så vaknade man ju inte av den bästa nyheten iaf. Har gråtit floder idag. usch, har inga ord... Vi åkte hem jag och Patrick, min syster var där så vi stekte pannkakor till Putte och barnen, putte får räknas som ett barn, hehe. Sen åkte vi till min bror som fyller år, grattis grattis. Där fikade vi och hade det jättre trevligt, Johanna var tjock om magen, det var roligt å se, dom ska ju få barn i Januari, längtar.

Sen så åkte vi hem och sen skjutsade Patrick mig in till Norrtälje till Sarah, vi ska gå på New Moon kl 21, underbart. Var tvungen att göra något annat för att tänka på annat. Men det ska bli kul. Är ju ledig imorgon så det är sjukt skönt iaf.



Kommentarer
elin

men gud mia.. vi som pratade om det. jag är ledsen.... <3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2009-11-22 @ 23:24:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback