Freeeedag!

Nu idag är det äntligen fredag, och vad menas med det? jo, jag är ledig idag, det blir helg och jag får vara med mina brudar ikväll, och det kommer bli så nice. Hoppas på att jag får träffa min älskling efter det, att sova med honom. Saknar honon som f*n. Imorgon ska jag vara barnvakt hela kvällen så jag får passa på att göra något ikväll somsagt, hoppas patrick ska vara med mig då, annars blir nog Moa besviken haha.

Och vet ni vad Mamma kom och sa imorse då? Jo att dom ska åka till Spanien på Måndag, utan mig... Buhu, haha nejdå, det gör inget, skönt att vara lite ensam hemma faktiskt, men jag skulle inte tacka nej till att följa med heller.
Men det blir nog skönt för dem, Pappa är värd det satt. Men då blir det jag och älsklingen här hemma (förhoppningsvis).


Haha, en rätt gammal bild. Eller typ ett år!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback