Gårdagen = PERFEKT!

Gårdagen, alltså tjejkvällen blev så hiiiimla bra. Jag drog somsagt hem till Emma först där Diana också var, så jääääädra skön brud alltså. Sen så drog vi till Sarah och då var ingen där förutom Sarahs kille, som inte direkt var menat eftersom att vi skulle ha girlsnight. Menmen.. Jag, emma, diana och Sarah satt och spelade spel iaf så att kvällen kom igång lite, sen lite senare kom Elin som hade vart hos Karin så vi drog också dit sen där det också var en massa tjejer, men det var inte så kul så vi drog vidare.. Man fick dansa och det var höjdpunkten, En riktigt bra tjejkväll helt enkelt, kvällen slutade bra, eller förlåt jag menade PERFEKT.
Och idag är jag super trött, men det förstår ni väl?





























Och dääääär slutade kvällen, haha hääärligt!


Kommentarer
Lina K

Härliga och roliga bilder! =D



Blogg: http://eimk.blogg.se/
2010-02-20 @ 21:45:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback