Gym, gym, gym, gyyyyym, lalalal.

Det vart ett stort språng till bussen här nere vid vägen för mig och Elin.
5 min tills bussen gick, då var det bara att ta det man skulle ha på sig och springa haha.
Fyf*n vad jobbigt vissa saker va idag alltså, herreguuuud. Men det är bra, ska nog gymma imorgon också efter synoptikern. Och imorgon kväll blir det att ha tjejkväll med mina bruuudarna, härligt härligt. Ska bli kul och skönt!

Patrick jobbade idag så träffar inte honom idag, och inte imorgon heller för då ska han jobba till 9 på kvällen, så efter jag har vart med tjejerna så kanske, hoppas på det iaf. jag saknar honom så in i bengen!!
Nu ska jag kolla på "en ängels tålamod" (ja patrick du får skylla dig själv att du inte får se med mig nu ;))




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback