Sthlm, uppsala, täby?

Nu kommer snart älsklingen, ÄNTLIGEN får jag träffa honom, som jag har saknat honom.
Men iaf, jag är sugen på att köpa en riktig snygg "rock"/kappa som är lite varmare, ni vet sån bomull typ.. Men vet inte om vi åker till stan, täby eller uppsala, får se. Vill helst in till stan, finns mer att välja mellan där.
Får se om jag hittar någon, finns ju bara till våren nu, men sån kan jag ju inte gå med nu när det fortfarande är snö, fattar inte vad dom tänker med.
Jag har precis fixat mig klart och så, glömde min kamera hos Sarah igår så kan inte ta något dagens outfit, bara med camen, tråkigt? Ja.
Gårdagen var iaf super, bästa på vääääldigt länge, vart riktigt lyckad iaf. Jag och Elin ägde sönder alla.





Kommentarer
elin

haha, vi ägde sönder alla:D



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2010-02-06 @ 14:51:05
Elina

Bruden hade du roligt igår eller?! :D



Blogg: http://dureforselinas.blogg.se/
2010-02-06 @ 14:54:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback