Killar, stämmer klockrent.

Detta är verkligen Patrick. Jag älskar allt detta!
Detta älskar man mest med killar, speciellt den man älskar själv!

1.Sättet de ser ut när de kliver ur duschen med en handduk slarvigt knuten runt höften.
2.Det ruffsiga håret när de precis är nyvakna.
3.Sättet de så sexigt tar av sig tröjan.
4.Att de direkt förlorar 75% av sin hjärnkapacitet när jag smeker insidan av deras lår
5.Att de hur lätt som helst kan få mig på bra humör bara genom att titta på mig med hundögon tills jag börjar le.
6.Den där otroligt sköna känslan när de kysser mig i nacken.
7. Sättet de sätter händerna mot mina höfter och går bakom mig när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk.
8.Det där gulliga, frustrerade ansiktsuttrycket de får när de försöker få av bh:n utan att lyckas. ;D
9. Hur de erbjuder mig att låna deras jackor - trots att de bara har en T-shirt under och det är svinkallt.
10.Att de ser ut som små barn när de sover, trots att de är hur tuffa som helst när de vaknar


Kommentarer
Jonahagnete

really good site!!



Blogg: http://jonahagnete.blog13.com
2010-12-10 @ 11:27:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback