Söndag

Goddag allesammans!

Blev ingen kvällens outfit igår heller, för det hann jag inte, attans... Jag som var så snygg.
Neeej, men vi hade iaf jätte trevligt, dock tog jag inga kort med kameran, jag hade med mig den men jag glömde!? men tog några med mobilen sen har andra tagit. Vi hade en riktig tjejkväll med en massa snack, härligt. Borde göras oftare? :O Någon som håller med mig?
Jag och Patrick vaknade vid halv 12 idag och det var riktigt skönt att sova ut faktiskt med min baby.
Sen så tog det inte så lång tid fören vi åkte, mamma skjutsade hem Patrick och jag åkte till min syster och strök.
Och nu sitter jag här! :D


en gammal bild som jag hittade, eller sen i somras.

Bara jag som längtar tills sommaren eller? :O tror inte det.


Saknar den hårfärgen faktiskt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback