Lördag.

Tjeeeeeeeeeena, visst är det roligt att läsa min blogg nu? eller inte. Den är så tråkig, eller jag är tråkig, jag gör ju inget i den, men nu är min data typ pajj också, så det är inge roligt, sen har jag inte haft tid eller ork..

Men idag.. så åkte vi till Grönan iaf, as ovärt var det iaf, eftersom att det var SMOCKAT med folk, så det var jätte långa köer till allting, sen så regnade det, så det var inte så roligt. Menmen.. kommer fler gånger, bara det att det är ju så dyrt ;o

Men ikväll ska vi till Elin iaf, och röjja, riktigt nice. Emma är hos mig nu också, ska försöka äta lite nu :)

Här kommer det lite bilder från i Onsdags innan jag och mikael skulle till hans mamma och äta middag :)














Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback