LÖRDAG!

Ja idag så vaknade iaf jag, Patrick och Elin här i finsta city liksom haha. Vi åt en god frukost som vi knappt fick i oss, sen så körde Patrick hem mig och Elin,  jag hoppade av hemma hos mig och hälsade på en stund, sen så åkte jag in till kära Emma och vi gick och handlade på ÖB och rusta och lite överallt... tills nästa helg då alltså.
Vi har handlat en massa glitter grejer å en massa saker bara huuuur nice som helst.
Snackade med Sarah i tel nyss också och patrick är inte hemma, så jag vill att han ska komma nuuuu. Han kommer nog snart :)
Spårat inlägg, godnatt, eller nej eller jag vet inte :d haha. jag gör nog nudlar, eller? kanske.. :) PISTVAKT!!!




Kommentarer
Paparazzibecka

Vad har du för åsikter om det jag skrev i inlägget: P e a c e ?

(:



Blogg: http://paparazzibecka.blogg.se/
2010-03-27 @ 17:40:47
pucko wallentin

heej!:P ja gör nudlar!



Blogg: http://xpuckolatte.blogg.se/puckolatte/
2010-03-27 @ 17:42:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback