Godmorgon Söndag.

Godmorgon allesammans!

Ligger i soffan helt död, älsklingen är iväg och skriver kontrakt på huset.
Igår var det röjj, synd att jag inte tog kort på hur jag såg ut och hade inte heller någon kamera med mig till festen, hittar ju dels inte laddaren till min digitalkamera och vill inte ta med systemkameran.

Men igår iaf var det röjj, elin & linnea hade fest i lokalen här i malsta där jag bor. Det var grymt kul men tiden gick fort och slutade tidigt. Tog typ 1 h för mig och micke att gå hem, haha det var rätt roligt, vi garva hela tiden så vi hade det roligt iaf.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ta det lugnt bara. Jag ska fixa i ordning mitt rum, Linnea min systerdotter ska firas idag med, får se hur det blir med det. Aja..



En bild på mig från ca 1 år sedan, ser ni hur brun jag var? :O





Kommentarer
Anonym

Du har så mycket reklam. Har du tjänat någonting på din blogg eller? Hur mycket isåfall?



2010-09-12 @ 16:45:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback