Tisdag!

Hallå hallå!

Ingen uppdatering idag, men har inte haft tillgång till det.
Har vart i skolan idag, danne skjutsade dit mig och emma imorse.. Sen så har det vart en jobbig dag iskolan, eller nej men det gick rätt fort. Jobbigt bara att gå upp tidigt när man är så van med praktiken.

menmen.. efter skolan så när jag kom hem så åkte jag, micke, emma & danne hem till mig och hämtade pappas bil för att sedan åka in till Uppsala och köpa tv, och det har vi nu gjort. Det blir skit fint. Ska ta bätte bilder sen med kameran, imorgon när jag har lite mer tid också :) ska lägga upp en massa bilder då.










Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig God natt och sov gott :)



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2010-09-28 @ 23:45:43
josephine

allt bra idag ? :)



Blogg: http://stjupid.blogg.se/
2010-09-29 @ 09:28:37
Sanna

Jag hänger inte med, har du flyttat till egen lägenhet eller va är de som händer? :)



2010-09-29 @ 21:08:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback