Blond.

jag har faktiskt stor lust att bli ljusare i huvudet, det känns som om att alla är svarthåriga nu och jag vill "testa något annat" det var jätte länge sen jag var blond, och ja var ful då, så det blev inge snyggt. oxå var jag platina blond då och det vill jag inte vara. Jag vill ha en massa blonda slingor i håret så att jag blir blond, och jag vet verkligen att nu när jag är svarthårig så är det svårt att bli ljusare, men jag kan inte direkt säga att jag är svart hårig, för ni ska se hur brunhårig jag är i hela håret nu. Och mitt hår drar åt sig av blekning så jävla lätt. vad tycker ni? testa iaf?

Vill verkligen ha något sånt här som Paow, tycker det är Skiiiiit snyggt så som hon har, kanske liiite ljusare bara. och sen om man är brun och allt. Kommer vara skitsnyggt tror jag!








Kommentarer
matilda

Är du duktig på att göra slingor/göra hår ljusare utan att det blir liksom orange?



2011-01-16 @ 22:37:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback