Helt slut.

Nu är vi hemma och jag är helt slut. Men det var skönt faktiskt. Efteråt så satte jag mig i bastun med inpackning i håret och det var strålande, och eftersom att jag haft ont i magen hela dagen så var det skönt att få lite värme. Så nu känner jag mig som en ny människa.

Vi har hyrt film nu som vi ska kolla på och svulla lite, bra där efter träning, men men..
Måste också bara säga att jag har så många otroligt underbara och gulliga läsare också, som tycker om mig för den jag är och min stil. Ni gör min dag, verkligen. Uppskattar verkligen alla fina och underbara kommentarer av er, fortsätt så! :) ♥






Kommentarer
Anonym

din hårfärg är skitsnygg nu tkr jag :)



2011-01-20 @ 22:29:08
sanna

snygg !



Blogg: http://sanibanani.blogg.se/
2011-01-21 @ 01:43:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback