Mitt nya skal!

Jippiiii.. Var ut till mamma och pappa (dom var dock inte hemma) när vi åkte från rimbo för att hämta mitt nya jätte fina skal och mitt nya visa kort, så jag kan handla ännu mer på internet (FARLIGT) kommer bli pank, nejdå.. Ska verkligen försöka att knipa igen så gott som det bara går, men det är rätt lätt att det slinker ner i varukorgen när det är så mycket man vill ha, varför vill ma ha så MYCKET som tjej för? blir tokig, man har ju allt man behöver, men sen hittar man en ny hobby så behöver man mer saker till det osv.. aja. Nu är det bara att jobba in pengar som det handlar om.




I verkligheten så glittrar det mycket mycket mer! :D




Kommentarer
Anonym

Jag är jättedålig på vad gatorna heter men jag kan försöka förklara var TOPSHOP ligger. Åvanför plattan, Punkshop, Mc donald.. och brevid Mc donald ligger den.. jag tror Monkey låg när förut. Sen har du ju på samma sida av gatan, gina tricot, h&m.. fortsätter du upp på gatan har du Bion och kungshallen.. Jag tror du vet vart de ligger :P haha! Linnet ´är skitsnyggt. Såg att Kenza hade ett sånt, sen så hittade jag den igår :D



Blogg: http://idaaengstrom.blogg.se/
2011-06-23 @ 08:53:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback