10 Mars.

Nu är jag hemma både från skolan, solning, emma och tandläkaren, jag har ändå hunnit med rätt så mycket idag faktiskt. Jag åkte med Micke och Jocke till skolan imorse för dom skulle ändå jobba där borta.
Jag var inte där så länge eftersom att jag skulle till tandläkaren, men jag och emma drog då hem till Norrtälje och vi gick och solade direkt, skulle egentligen solat på badhuset, men var stängt när vi kom, kul. Så vi drog till Meddo istället. Sen gick vi hem till henne och där var jag inte lång stund, sen var det bara att rusa till tandläkaren, så nu är jag bedövad i käften, och jag ska dit imorgon IGEN. kuuuul. Jag hatar tandläkaren, men det är bra att få alla hål lagade så det är över snart (ja, jag har ett antal hål, slarvig som jag är)

Men meeen, jag ska ta och göra klart Engelskan sen måste jag fortsätta på min uppsatts också.





Jag idag i skolan!


Kommentarer
Anna Mamma till Lucaz

ååhh älskar ditt hår! vill också ha så långt!!



Blogg: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
2011-03-10 @ 15:09:04
Ida

Hehe, tack så mycker för betyget :P

Det verkar ju så jäkla kul att vara frisör..

Ja, jag vill fixa håret ,men jag vet inte vad jag vill göra.. skulle vilja sätta i löshår.. har du nå snyggt tips om vad jag kan göra med håret? puss puss



Blogg: http://idaaengstrom.blogg.se/
2011-03-10 @ 15:31:18
elin

sv: jaaaa, men det va så gulligt att du skrev det sååå osv :D:D:<3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2011-03-10 @ 15:44:46
Anonym

du ser så jävla trashig ut. för mycket smink, slitet hår och kläder med för mycket mönster och färger som inte går ihop. shape up bruden.



2011-03-10 @ 16:32:13
Camilla

Kan inte du tipsa om bra bloggar från Norrtälje som du följer??



2011-03-10 @ 17:48:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback