13 augusti

Just nu vet jag inte ritkigt vad jag känner mig för allting!
Jag lägntar men fan ändå inte. Du känner inte samma, du tänkter inte samma. Du tänker inte nu, du kommer tänka efter, efter då du kommer känna fan skulle gjort så.
Men det är inte mitt fel då. då är det ditt. Det ska alltid vara så här, jag blir ledsen. Det kommer inte att funka. FAN!
Jag vet inte hur många gånger per dag jag tänker på allt.
Jag är utmobbad, utmobbad av er. Jag önska allting i verkligheten kunde vara som i film, men så perfekt kan ingenting vara. HELVETE!
du fattar inte, snälla kan du inte bara FATTA!

Jag älskar dig, & kommer sakna dig så JÄVLA mycket. men det fattar inte du, du säger samma, men menar det inte? det märks inte i alf, om det är sant, visa det då :o
Du kommer att känna som jag, när det händer! det är ju smart, väldigt!
Om man bara kunde byta känslor så kunde du känna, känna så som jag känner. Men det kommer du aldrig att göra. Just nu håller jag på att förlora allt. Tillslut är det inte jag som sitter & ber nedanför dig.
ALDRIG!

godnatt!

Kommentarer
Louise

Vem?



2007-08-14 @ 22:21:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback