28/12

Julafton - På julafton hade vi det riktigt mysigt jag & min familj. Jag fick massa fina julklappar.

En mobil Sony Ericsson w910i
Friis & Co Lack Taijts
Björn borg trosor
koola anna trosor
underkläder från H&M
Fotoalbum
Kläder
M.m

Tisdag
- I tisdags så åkte jag hem till Martin och vi gjorde inte så mycket bara tog det lungt, vi kollade på 4;a filmer tror jag. men det var bara mysigt, men jag somna på en madrass framför tv;n tillslut jag. ha-ha!

 Onsdag - I onsdags så åkte jag hem en liten stund, sen åkte jag hem till Soffe. Linnea var där & vi kollade på en film sen gjorde vi inte så mycket linnea åkte hem, sen spelade vi "Rita & Gissa" det var skojskoj ;)

Torsdag - Igår åkte jag med Martin & hans Mamma till Uppsala och handlade lite på rean.
Det var så otroligt MYCKET folk så jag vart tokig. Men jag hittade i alf lite saker.

Tröja med dragkedja på VILA
Tunika/kjol på någon affär.
present till Mamma på Designtorget

Fredag
- Idag så fyller min kära Mamma år. Grattis. Hon fick en bok med kalender & choklad recept i :)
Senare kommer Martin och säkert lite gäster å sånt.

morsning / Mia


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback