13:e

Fick ett par örhängen av Mamma från Danmark. Tack Mamma <3

image360


Igår vart det lite partajj här hos mig. Vill först säga förlåt till dom som stog utanför som hade missupfattat allt.
Men det var riktigt kul den kvällen, jag & Elin hade så jäkla kul med söder & tobbe, vi dansade som fan, Och Sarah var på G. Lina fick väl ta hand om Alicia typ som vanligt, allt såg ut som vanligt, Sarah var på G, jag hade det kul, Alicia var full, och Lina fick ta hand om henne. Haha. Men det var najs.
Sedan kom det lite folk, Det vart slagsmål mellan några, säger inte vilka. Men det vart väldigt tråkigt efter det. urch urch. Om ni vill se bilder från i går kan ni gå in på
www.miazetterstrom.bilddagboken.se tryck där på 12:e April :)
Idag kommer Mamma & Pappa hem ifrån Danmark, dom kommer väl hem om 1 timme ungefär. Skönt att ha dom hemma igen. Iveckan blir det prao på Nivå fashion förmodligen men får inte tag på Sussie som äger butiken. Men det löser sig. Imorgon är det också dans, det ska bli kul. Att bara gå igenom allting och lära sig ännu mera.
Måste säga att jag saknar Martin har inte pratat med honom sen i Onsdags tror jag. Vet inte när han kommer hem, Tror att han kommer hem om 1 vecka eller någe sånt. Hoppas att han har haft det bra.
Nej nu ska jag göra någe vettigt.
Puss på er!

image358

image359

Mer bilder finns som sagt på www.miazetterstrom.bilddagboken.se

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback