17:e

Idag vaknade jag väl runt 11 eller någonting.
 Började jobba kl 14,00 så det var skönt. Jobbade på Nivå idag.
Jag packade upp en massa varor och tog betalt, larmade, av larmade osv osv osv...
Innan jag gick dit så var jag inne på H&M och skulle köpa en ny BH.
Tog in tusentals till provrummet, men jag hittade en i mitten som jag ville köpa
och då var klockab 14,15 så jag tog den och prövade inte dom andra.
Den var jätte fin. Svart med någe mönster på för 129 kr.
Sen så gick jag upp til Nivå, så började arbetsdagen. Jag köpte
även två par skor där, eller ja jag har inte betalat dom ännu, men hon får pengarna
senare, så gör man alltid där, haha. De är skönt.
Sen kom Mamma och hämtade mig kl 18,00 och hon köpte den nya klänningen som
kom idag, den var jätte fin. Den kom i Svart, beigh (vet inte hur det stavas) och vit.
Mamma köpte den beigha. Imorgon ska jag inte praoa för då får jag tandställning
somsagt. Sen efter det så kanske jag ska va med Helena och träna handboll
men det är inte säkert, eftersom jag kanske har skit ont i munnen då. Men nu
ska jag gå & lägga mig.
Puss & godnatt

         
dagens outfit     Nya skor till sommaren
                             från nivå, sanilet

      
De andra paret skor som jag köpte idag på Nivå, Esprit


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback