17:e

Nu är det klart med tandställningen och allt. Kom precis hem.
Vi åkte dit till Mörby C i morse. Vi tog en fika innan jag skulle upp dit.
Sen när jag kommer upp dit så skulle vi massa röntgen bilder
och det var kul att se, haha. Tänder som inte finns i min mun kom
fram på den bilden och allting. Sen så fick jag hålla i en massa
saker som töjde ut min mun jätte mycket så man såg hela innehållet
tandköttet och allt. Så tog han bilder med en vanlig digital kamera.
Det var kul, min tandläkare är så jävla skön, så skulle han ta en
porträtt bild på mig, så skulle jag le stort haha, kul vi hade. och
en bild i profil. Sen fick jag någon sak som töjde ut munnen igen
fast en annan som man inte behövde hålla i själv. Så satte han på någe
medel som gjorde så att det vart rent. Där medlet hade suttigt vart det
jätte vitt, det är najs. Sen så började han limma på dom här små sakerna
på tänderna och det vart väl fint ;) haha. Kan inte tugga eller någonting.
Men det gör inte ont ännu ialf. Men det kunde komma till eftermiddagen/kvällen
sa han. Så vi får väl se om man kan träna ikväll, det hoppas jag.
Och att Helena kan sova hos mig, det sa bli kul. Därför vill jag inte ha ont.
Men jag börjar bli hungrig, de är rätt jobbigt. Vet inte om jag ska måla nere
i grov ingången i nya huset idag och i taket där. Det vart fel färg så nu ska
jag få måla där. Det är kul att jag oxå får göra något. Kanske gör jag det idag
eller imorgon på dagen & kanske på Söndag om det behövs.
Tog lite mongo bilder på mig nu när jag har fått den här relsen. Så ni får se ;)
Just det en sak till. Haha. Idag på vägen hem har jag drage upp fingret för två styckna
förare haha. Först så viste inte en som körde långtradare vilken fil han skulle lägga
sig i såg det ut som. Så när vi åkte om honom så drog jag fingret. Sen så när vi åkte
så vare än jävla rörmokare som kastade ut skräk från donken, så mamma och jag
körde om så tutade mamma och jag drog upp fingret igen, å han såg ut som ett
frågetecken, haha jävla idiot.
Pussar. mia

image371



Nu drar jag till Mörby C och sätter dit tågrällsen.
Berättar mer sen. Pussar

                                                                                           Dagens Outfit
image370


                                                                                       Grått linne från JC 
                                                                 Blå, vitt randig lång ärmad tröja från Sisters
                                                                            Mörkblåa Nudie Jeans från JC
                                                                                 Nya skorna från Nivå


Kommentarer
Anonym

usch



2008-04-18 @ 15:51:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback