21:a

Skrev inte så mycket om går dagen så jag gör det nu.

Söndag- Då målade jag i hallen i huset. De vart riktigt bra. inte kunde jag tro att jag kunde måla så bra haha. Efter de så ringer Martin som var hos hans Farmor och undrar om jag vill bjuda honom på Pizza (såklart). haha å självklart så ville jag det. Det var åratals sen vi träffades. Sen åkte vi och handla med hans mamma och sen åkte vi hem till honom. Sen skulle han på träning. Jag skulle igentigen vart med på träningen, men jag pallade inte sen. Fast nu ångrar jag mig att jag inte var med. hihi ^^. Jag åkte hem sen när den var slut. Jag och mamma satt uppe till halv 11 på kvällen och gjorde mitt hemprov som jag inte hade gjort klart. Efter lite om & men så gick det riktigt bra.

Idag- Kan det vara så att det är på rätt väg att bli sommar nu? Jag sitter ute på balkongen och bloggar, kan det bli bättre? Igår var det så jäkla fint väder, och idag med. ÄLSKART.
Sista gången jag kollade på klockan inatt var den 01:00 Jag hade så jäkla ont i munnen efter min tandställning så jag vet inte vad jag skulle ta vägen. Samma sak imorse. Jag gick upp och satte mig vid köks bordet för att äta frukost. Jag satt där å grät för jag hade så ont. Mamma kommer upp till mig och undrar vad som är fel. När jag kollar upp ser hon förskärckt ut. Jag var JÄTTE uppsvullen och kunde knappt prata. Jag har ont fortfarande. Men inte alls lika ont. Men det gjorde så ont så jag gick och la mig igen. Jag gick alltså inte till skolan. Det skulle fan inte gå asså. Trött, uppsvullen munl grinande & hade helt enkelt skit ont.
Nu tror jag att jag ska ta och lägga mig och sola. Riktigt riktigt sköööönt. Sommaren 08 ska bli den bästa varmaste. Fast jag ska jobba hela sommaren typ. Börjar i Maj. JIPPI :D
Pussar. Mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback