22:a

Hallåj. Var hemma idag igen. Har börjat ränsa mitt rum nu ialf. På tiden liksom. Hoppas Handbollen idag. Inte bra igentligen men eftersom jag har vart hemma idag så.
Mamma & Anna har vart på Ikea idag och köpt mina grejer som jag ska ha i mitt nya rum.
Nu längtar jag riktigt riktigt mycket asså. Ska bli så najs i sommar och allting, åååh läängta.
Jag ska väl ta och ränsa vidare i mitt rum (om jag orkar) haha. Men inte just nu.
Köpte vecko revyn igår. Fyfasiken vad mycket snygga bikinisar det är där.
Finns en från ginatricot där som jag ska köpa ialf. Jag ska sälja lite saker från mitt rum också.
Tv med tvbänk, Glas skåp, Nattusbord & Bokhylla. Kanske sängen oxå, men inte just nu. såklart haha.
Och datan och skrivbordet med för den delen, haha allting. Men det kan jag ju inte heller sälja nu :O visst
om pappa köper en bärbar data till mig snart så kan jag ju sälja den här skiten som står här å ruttnar såklart.
Men inte innan de. hihi. Då får man myycket pengar mumsigt värre.

image377

Någon som vill köpa tv + tvbänk? för typ, 500 kr? :P

image378

& den här för också 500kr? :P


Kommentarer
linnea j

hurru, vad är ett nattusbord för nått ?;)



2008-04-22 @ 21:52:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback