28:e

Godmorgon.
Har precis klätt på mig kläderna jag ska förmodligen ha idag.
Ska snart till skolan, & har utväcklingsamtal idag också. Urch inte roligt.
Jag har så fruktansvärt ont i min mun, och speciellt när jag pratar.
Det är ju skit kul när man pratar typ hela tiden i skolan. VIll bara stanna
hemma men det kan jag verkligen inte göra. Idag är det träning på dansen
för sista gången den här terminen. De känns lite tråkigt faktiskt. Nu när man
lärt känna alla osv. Så ska man splitras och lära känna nya å hej å hå. Det
är ganska så jobbigt. Menmen det är ju dansa man är ute efter så. Jag vet inte
vad för nått jag ska välja till nästa termin. Vi får se. Det är långt dit. I helgen har
jag dans uppvisning på Berga Teatern i Åkersberga. Det ska bli så jäkla kul.
De kommer bli kanon bra. Då ska man dansa hela helgen :) naaajs.
Snart kommer Elin upp. & lånar min plattång som vanligt. Börjar känna mig
lite utyttjad ;( haha nejdå skoja bara ;).
puss på er. <3

image397





































Kommentarer
elin

skulle aldrig utnyttja dig snyggooo!!! ;p



2008-04-29 @ 18:22:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback