9:e

Idag var den första dagen den här veckan som jag gick hela dan i skolan. Riktigt nöjd. ha-ha. Men är väldigt trött nu efter hela dagen. Direkt efter skolan kom mamma och hämtade mig, vi åkte sedan till Täcy C. Vi stannade vid vikningen så jag köpte lite pomme där, för jag var så hungrig. Det gick väldigt snabbt där i täby, för jag handlade bara i en affär och handlade ganska mycket där, handlade för 1443 kr. Tack så jätte jätte mycket mamma, får ångest asså. Men hon ville det själv så. Så ni förstår säkert att jag inte fick gå in i några fler affärer, haha. Så vi åkte hem till min syster Anna. Min bror Johan och hans tjej och hennes barn var där också. Vi snacka mest skit tycker jag haha. Som vanligt då. Jag, Anna & Mamma bestämde oss för att alla vi 3 BARA vi 3 ska ha en dag någon helg en heldag, att åka in till sthlm gå på bio, käka middag och shoppa. Anna vart riktigt glad av min & mammas idé för hon är aldrig ute, för hon har 2 vildingar att ta hand om. Men så ska vi göra snart, kanske nästa helg eller någonting. Mamma och Pappa åker til Danmark på fredag, hatar på ett sätt när dom åker bort, är gämnt orolig om vart jag ska vara någonstans. Men det löser sig alltid ändå!
Nu ska jag visa er mina fin fina kläder som jag har köpt idag.
Pusspuss

                                      
 Baggy jeans 499kr     Linne 149 kr       "Skjortklänning" 249 kr         Linne 99 kr         

          
Tröja 249 kr              Lång linnen vit&svart 99 kr/st

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback