Gillar´t

Har precis jobbat klart hela blåa kursen i matte, är stolt, har gjort 3 sidor i matteboken idag tror jag. Går riktigt bra med det nu. Skulle behöva göra hemprovet klart också som vi har i kemi typ. Bror Johan var här nyss. Har saknat honom. Åkte hem ifrån skolan idag, mådde as illa & allting, spydde en gång i skolan också, det var inte så najs, urch urch. Men nu mår jag i tipptopp, fattar inte hur det kom sig. Men imorgon är det skoldax igen. Jobbar ju i kapp lite här hemma också som sagt. Imorgon efter skolan ska Mamma hämta mig. Vi tänkte då åka till Täby C. För att inhandla lite nya & frecha kläder hihi, alltid lika roligt (a). Har kollat på www.ginatricot.se idag och inspekterat dom nya vår kläderna, har hittat en massa fina linnen och t-shirtar så det är min första mål i morgon, direkt in på gina när vi kommer dit. Det är ganska billiga tröjor också, typ 99 kr st, tror jag, bra budget där asså.
Det är så billigt och bra där också, i love it.
Snart är det Andra Avenyn. Så då ska jag väl göra mig någe gott och nyttigt till mig & Mamma och slå mig ner i soffan framför tv;en.
Pusspuss

Det går inte att spara bilder ifrån gina så jag tog "kort" på de som jag är lite intresserad av men det går inte att lägga in dom här. Men bilder på mina inköp kommer imorgon.
image344

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback