26 Augusti

Hallåj allihopa.
Nu tror jag nog att jag äntligen har bestämt mig, för att jag åker till Spanien om 1 månad ungefär. Och ledsen Alicia men det kommer fler chanser du & jag kan åka tsm, och kanske med fler av våra goda vänner, desto fler, desto roligare, right? Jag har verkligen tjatat om att åka tillbaka till spanien till samma plats, och nu när vi väl ska göra det, så kan jag inte hejda mig. Men det är klart att jag vill åka med en kompis oxå, Men två veckor kan bli långt. Annat om det skulle vara 1 vecka. Men som sagt det kommer fler tillfällen, som t.ex. att vi kanske ska åka på språkresa, det tycker jag att alla vi tjejer ska satsa på tills nästa sommar :)
Ajaaaaa..... Puss på er!


Kommentarer
martina

Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1851



Blogg: http://martinamoregaard.blogg.se/
2008-08-26 @ 17:20:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback