6 Augusti

Morsning!
Idag när jag vaknade så tog jag det bara lungt. Sen åkte jag in till Norrtälje för att träffa Martin. Vi gick och åt pizza sen gick vi upp till hans farmor. Var inte där så länge sen åkte jag hem till Alicia. Där vi sedan bestämde oss för att åka in till Sthlm och kolla. Vi tog moppen in till Norrtälje, satte oss på sthlms bussen och åkte in. När vi klev av vid Tekniska så åkte vi vidare till Östermalms torg. Där var det rätt mycket folk om man säger så. Vi gick en sväng för att hitta något och käka. Det slutade sedan som vanligt med Kungshallen, Kina mat. Sen gick vi vidare, gick och pratade vart vi skulle bo nästa år, eftersom att vi ska flytta dit då och gå i skolan. Det blir sjukt nice.
Sen åkte vi hem till sunkiga Norrtälje, fanns såklart typ inte en jävla kotte på stan då ångrade man sig att man inte stannade i sthlm. Sen mötte vi John och gick hem till honom. Där låg vi bara och flummade. Sen åkte vi hem och sov :)
Pussar & Kramar


Kommentarer
Camilla Aggeborn

Gratisbio har varit populärt länge men dom flesta är nog medlemmar vid det här laget. Nu har dom startat en ny sida Gratis makeup där man får presentkort på kicks genom att besök sidor och liknande. INTE svårt. GÅ in här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397 så kanske du har ett presentkort som är påväg i morgon



Blogg: http://myrrah.blogg.se/
2008-08-07 @ 15:14:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback