12 februari

Ikväll blire hockey Rimbo - Norrtälje, med Linnea, Lina, Alicia & Denice, det blir säkert najs dom är ju så söta så :) 
Hörs sen. pusspuss!                                                           



                                                Dagens Outfitimage168

Idag är det matteprov inte roligt alls, har precis ätit frukost och är jätte
trött jag vill verkligen inte gå till skolan idag. Har så jäävla ont i mitt
ben för det hoppade ur led igår på träningen,typ. Och sen har jag ont i
 magen så det är inte så kul. Menmen... Nu måste jag packa ihop lite
idrottskläder. Pusspuss                                  














                                          

Kommentarer
Lia Florenz

fint :D



Blogg: http://mydearbylia.blogg.se
2008-02-12 @ 07:29:19
anonym

riktigt jävla söt



2008-02-12 @ 07:44:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback