21 Februari

image182Idag åkte jag hem ifrån skolan jag mådde inte så bra. Mår inte så bra ännu heller. Hoppas verkligen att jag mår bättre tills imorgon för då ska jag åka till romme med alla 8or i Svanberga :) Det blir riktigt hett. Jag & Mamma måste in och handla lite till mig som jag ska ha på bussen imorgon så jag inte spyr haha. Blir så lätt åk sjuk, så jag måste ha en massa vatten, och godis såklart, hihi. Sen ska jag köpa hårfärg, Slingor, det ska jag färga på mig ikväll, hoppas det blir bra. Sen när mamma ska in till norrtälje ska jag nog också åka in med henne om jag mår bättre och sola, så man är lite brun tills ihelgen när man ska till örebro och bada, inge skoj om man är vit lixom. Sarah kanske sover här inatt om hennes mamma ska jobba natt men det får jag reda på sen. eftersom att vi ska vara på skolan kl 6 imorgon bitti, JÄTTE kul.
Resultatet kommer väl senare på mitt hår.

puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback