7 februari

Nu sitter jag bara här framför datorn och ska snart anmäla mig till danslägret på sportlovet.
Jag & Sarah ska ialf gå på den, elin har inte bestämt sig ännu som vanligt (;
Men det blir säkert as bra dethär.
Idag har jag bara segat har vart hemma ifrån skolan idag igen, jag & sarah skulle igentligen ha idrotten idag iskolan. Jag har oxå beställt min tapet som jag ska ha som fondvägg nere i nya huset.
Det blir ett fotografi som fondvägg på mig själv egot när jag var liten.
Jag har ränsat lite kläder som syster elin ska få.
 Imorgon blir det najs. Soffe kommer hit efter skolan vi ska fixa lite grejer "hemligt",
sen så åker vi hem till mig vi ska fixa oss till festen i länna på kvällen. Mamma ska göra as god mat som lite fredags mys, som vanligt :)

Tjao Mia

     
Fotot jag ska ha på        Sofie Kandelen
fondväggen


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback