8 februari

Nu på kvällen vart det av till Länna med Soffe. Det vart najs, vi vart så snygga så :) hihi. Där träffade vi Hanna så det var ju bra att hon oxå var med oss annars skulle jag blivigt själv ha-ha. För Soffe kanske var lite borta & bara sprang iväg. haha. Så jag fick ta hand om henne, det vart inte så sent vi kom hem 20 i 1. Jag hade så frutansvärt ont i fötterna, jag hade högklackade skor satt. Men kvällen vart ganska lyckad. Men den kunde blivigt bättre om det hade vart bättre musik!

Pusspuss!

        
Soffe var snygg  kvällens outfit  
            
Ante & Danne     Hanna, Jag & Soffe 
      
    Jag & Soffe       Annie & Emelie

   
  Danne & Soffe




Just nu sitter jag på matten. vi kom precis in för vi gick en promenix runt skolan, stefan bar mig på ryggen hela vägen ;) haha,stackare! Men nu ska vi dampa på mattelektionen som vanligt ;)

PÖSSPÖSS! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback