I sommar kommer det ungefär vara du & jag varenda dag!

image271

Jag & Elin var på stan i Torsdags. Vi fikade för första gången på ett ganska så nytt cafe "Frankey´s" det är nog mitt favvo cafe i Norrtälje nu, och verkligen det mysigaste. Etta på topplistan säger jag bara. Sen så gick vi runt och kollade lite i affärer. Vi var även på Åhlens och prövade lite solbrillor och sånt, Jag köpte även en ny plånbok, det var på tiden. Jag hittade även en ny Gucci parfym som jag ska köpa när man har samlat in lite deg. Sen vill jag bara passa på att säga, att jag lägntar verkligen till sommaren 2008. För då är det förmodligen du & jag elin. Jobbar säkert tillsammans och allting, nytt hus har man då oxå och ensamen hemma, fatta vad du & jag kommer ha skoj, jag bara läääängtar.
     

Kommentarer
jessi

Jga längtar också till sommaren 2008!



Blogg: http://jessi91.blogg.se
2008-02-29 @ 19:56:51
Emelie

Jäklar va snygg du var i solglasögonen Mia :)



Blogg: http://mlihedlund.blogg.se
2008-02-29 @ 20:36:48
elin

DUUU. DET KOMMER ATT VARA DU& JAG AAALLL THE TAJM :d



2008-02-29 @ 22:13:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback