6 Juli

Hallåj allihopa!

Nej jag vet jag har varit JÄTTE dålig på att uppdatera. Men jag har faktiskt inte vart hemma någonting, typ.
Men ska försöka skärpa mig nu. Jag är ledig ett par dagar nu så.
Orkar inte berätta allt jag har gjort. Men jag har vart med Martin, vart ute på sjön, jobbat, vart för det mesta med Elin, Vart hos min syster. Osvosv osv osv...
Vaknade hemma hos Martin idag han åkte till Polen kl 7 i morse, tråååååkigt "/ och jag stack och jobba.
Sen har jag vart helt jävla slut hela dagen. För jag gick upp på toa två gånger i natt och inte kunde sova, för jag har fått urinvägs infektion, INTE kul. Jag hatar det. Så jag ska bara ta det lungt, typ sooova.
Lägger in lite bilder här från alla dagar :) Så har ni något att titta på ialf. hihi. Puss på er.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback