13 Juni

Hej allihopa!

Det är  någonting som inte finns. Någonting som inte finns kvar, och någonting som inte känns rätt.
Vad & Vem är det som det är fel på? Kan du berätta det för mig? Tydligen dum förklarar jag mig själv!?
Men vad är det som är så fel då om du älskar mig? Du säger att jag vet, men hur kommer det sig att jag faktiskt inte gör det? Jag kan inte ljuga längre. Jag kan inte stänga det inom mig. Jag kan inte det längre. Allting blir ju bara fel, vad är det som jag ska göra för att det ska bli rätt för en gång skull? Du MÅSTE förstå mig snart. Du måste ge mig chanser. Du måste ge mig chanser att få ut det jag behöver inför dig, förstår du inte det? Varenda gång säger du att du ska ställa upp för mig, du gör det. Men ibland blir man osäker. Och du säger att jag vet att du älskar mig, jag vet det. Men ibland blir man osäker med det med. Jag vill att du läser, lyssnar och förstår. Försök ialf. Försök att komma in och förså hur det är i min situation, jag har kommit in i din. Jag gjorde en sak mot dig som var stort, du har gjort många små saker mot mig som tillslut blir stort. Har du märkt det? Jag vet hur du har det. Du har det så jävla mycket bättre. Du kan få precis vad du vill. Inte jag. Det är som om du dumförklarar mig. Förlåt!

Kommentarer
Martin

Du kan få precis vad du vill. Inte jag. Det är som om du dumförklarar mig. Förlåt!



Ehm vem an är det som dumförklarar sig själv egentligen?

Du kan oxå få repcis vad du vill, men du tror inte på dig själv.



2008-06-13 @ 14:49:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback