2 JUNI

Hallå alla.

Nu sitter jag här ute på altanen och vräker i mig en massa vatten. Inget är godare än iskallt vatten en sånhär varm sommardag. Jag har inte vart i skolan idag. Vaknade med en sån smärta i magen så jag hade inte direkt någon lust att gå till skolan då. Så jag stannade hemma. Jag vaknade sedan igen ungefär kl 11. Och gick då ut på blakongen och åt frukost och solade. Nu sitter jag här i solen igen. riktigt skönt väder är det ialf. Jag vet inte hur många grader det är. Men många är det ialf. Jag och Johan ska till Ikea idag bestämde vi igår. Fast jag vart hemma idag så är det ett måste. För vi kanske flyttar in i huset i slutet av veckan eller något. så det är ju skönt om det blir klart allting. Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en kalldusch är så svettig.


Kram mia


Kommentarer
Anna

hejhej, du verkar vara bra på bloggdesign :) du skulle inte kunna hjälpa mig (a) ?



Blogg: http://annaschtenberg.blogg.se
2008-06-02 @ 19:15:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback