26 Juni

Tjena hoppsan!

Har just solat. Har faktiskt blivit lite brunare idag.
Vaknade och gick upp nästan direkt för jag kunde inte somna om. Men Alicia sov vidare SÅKLART. :D
Jag gick ut och satte mig vid mamma. Satte på mig bikini och smörjde in mig med sån här olja man blir brunare av.
Sen åkte Mamma och Pappa, dom ska ut på sjön nu igen. Så nu blir jag ensam några dagar/veckor säkert. Men dom skulle komma hem på Lördag eller ialf Pappa. Fast bara över dagen för dom skulle göra nått :p
Sen drog Alicia hem. Och sen duschade jag. och nu ska jag kolla kläder som jag ska ha på mig idag/ikväll.
Ska åka och jobba, första dagen idag. Sen klockan 3. Sen blire väl att jag går förbi parken och kollar om det är något roligt folk där. Skriver mer sen. Pussar



Alicia har färgat håret brunt igen också. Fint va? :D

Kommentarer
felicia

ja det var jätte fiint, hon passar mycket bättre i det ycker jag :)



Blogg: http://feliciakulovainio.blogg.se/
2008-06-27 @ 10:56:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback